Ruim assortiment
Onafhankelijk advies
Nederlandse support
Klanten waarderen ons met 8.5/10

Veelgestelde vragen Autodesk

Autodesk Support

Hoe vraag ik support aan bij Autodesk?

Autodesk levert niet alleen de software, ze leveren ook de support die je soms nodig hebt.
Support van Autodesk producten kan op twee manieren.

Support op de algemene supportpagina's van Autodesk

Klik hier voor Autodesk Support op AutoCAD LT 
Klik hier voor Autodesk Support op Revit LT

Support in je persoonlijk account.

Hiervoor log je in in je persoonlijk account dat je van Autodesk hebt gekregen.
Door in te loggen met je naam en je wachtwoord kom je in de omgeving waar je ook je software kunt downloaden, je licentie koppelen aan de juiste gebruiker, maar ook support aanvragen.
inloggen-autodesk-account

Klik rechts boven op Manage Products and Downloads (Producten en downloads beheren)
Je ziet dan onderstaand scherm.

inloggen-autodesk-support

 Klik rechts onder op Contact support.
Onderstaande scherm verschijnt, waarin je de antwoorden op al je vragen kunt opzoeken.
inloggen-autodesk-support1

 

Afhankelijk van je vraag of probleem, krijg je verschillende mogelijkheden om ondersteuning aan te vragen via
- Ava (de support-robot)
- e-mail
- Chat
- Telefoon

Via e-mail support aanvragen kan via onderstaande link:
https://knowledge.autodesk.com/contact-support/websupport/signing-account

 

1
Is er een oplossing voor mijn vraag of probleem over een Autodesk product?

Misschien kunnen we je helpen met zoeken.

Tik hier je foutmelding in, dan zoeken we bij Autodesk naar een antwoord:
 
1
Stel je vragen aan Ava, de Autodesk assistent
1
Gebruikers en Autodesk software aan elkaar koppelen.

Werkt je Autodesk software niet omdat de juiste gebruiker niet is gekoppeld aan de juiste licentie?
In je Autodesk account regel je alles met betrekking tot je licenties en het koppelen of ontkoppelen aan een user van de software.

Ga naar Autodesk Account user management

1
Hoe wijzig ik mijn bedrijfsnaam bij Autodesk?
1
Welke software en serienummers hebben we bij Autodesk?

Bij Autodesk kun je opvragen welke software er op je bedrijfsnaam geregistreerd staan.
Vul in de volgende pagina van onderstaande link je gegevens in en Autodesk vertelt je wat je in huis hebt.

https://knowledge.autodesk.com/contact-support/websupport/license-reports

Je kunt ook je Autodesk serienummer en product key vinden met onderstaand:

Autodesk-account
Stap 1: Meld je aan bij het Autodesk-account en klik op het tabblad Management.
Stap 2: Zoek je product in Products & Services.
Stap 3: Klik op de productdetails om je serienummer en productsleutel te vinden.

Hoe vind ik mijn Product Key
Volg deze stappen als je je productsleutel niet kunt vinden met de vorige methode:

Stap 1: Navigeer met je installatiemedia (USB-sleutel, dvd, downloadmap, enzovoort) naar het bestand setup.exe voor je Autodesk-product.
Stap 2: Zoek in die map naar een bestand met een naam die lijkt op MID.txt (bijvoorbeeld MID01.txt of MID02.txt).
Stap 3: Open dit bestand in een teksteditor (zoals Kladblok) en controleer of de productnaam is wat je ervan verwacht.
Stap 4: Zoek naar het onderdeelnummer. De eerste vijf tekens van het onderdeelnummer zijn ook de productsleutel voor dat product.

 

1
Hoe verander je de Contractmanager?

Is er in de organisatie een ander persoon die de Autodesk contracten beheert, dan kun je via onderstaande link de contractmanager bij Autodesk aanpassen. Deze persoon zal alle communicatie van Autodesk ontvangen over relevante zaken.
Je moet hiervoor inloggen me je bestaande Autodesk account.

https://knowledge.autodesk.com/customer-service/account-management/users-software/classic-user-management/contract-managers

 

1
Staat de oplossing van je vraag er niet bij?
Stel dan je vraag via ons support formulier: Naar support formulier