Veilig en eenvoudig bestellen
Professionele ondersteuning
BricsCAD partner

SketchUp Support

SketchUp support

Mijn SketchUp licentie is niet meer te activeren op andere computer.

Een SketchUp licentie kan 1 maal op een gewoon werkstation worden geinstalleerd, maar ook bijvoorbeeld op een Notebook of thuiscomputer.
Als je de software voor een derde keer wilt activeren, dan gaat dat niet.  in bonderstaande filmpje zie je hoe dit probleem is op te lossen. 

 

An Error Occurred During Atthentication. De oplossing.

Mogelijk zie de de bovengenoemde foutmelding bij interactie met 3D Warehouse of Extension Warehouse vanuit SketchUp.
Volg dan de onderstaande stappen om dit op te lossen:
1.
Meld je af bij je account door po het pictorgam linksonder in het SketchUp - tekenvenster te klikken.

auth-error-sketchup

2. Log opnieuw in op je account
3. Probeer 3D warehouse of Extension warehouse opnieuw te openen.

Werkt dat niet?
Dan is er mogelijk een probleem met de internebrowser op je computer. 
Verwijder in dit geval de geschiedenis van je browser: Internet Explorer voor Windows-gebruikers en Safari voor Mac-gebruikers.

StyleBuilder en Layout werken niet in Sketchup op mijn Mac. Ook SU podium wordt niet geinstalleerd.

Heb je een Mac computer, waarop een versie van SketchUp staat? Installeer je de upgrade naar de laatste versie, dan kan het gebeuren dat de SketchUp software netjes geinstalleerd wordt, maar dat Layout en Style Builder niet geinstalleerd zijn.
Voorheen moest je een icoontje slepen in de applicatie map, nu is het een 'dubbelklikker' geworden.
Het installeren van een extensie is ook wat verandert. Je kunt nu via [menu]Window->Extension Manager op de rode knop 'Install Extension' Klikken en het .rbz bestandje kiezen.

5
Staat de oplossing van je vraag er niet bij?
Stel dan je vraag via ons support formulier: Naar support formulier