Veilig en eenvoudig bestellen
Professionele ondersteuning
BricsCAD partner

Autodesk Support

Autodesk Support

Hoe vraag ik support aan bij Autodesk?

Autodesk levert niet alleen de software, ze leveren ook de support die je soms nodig hebt.
Support van Autodesk producten kan op twee manieren.

Support op de algemene supportpagina's van Autodesk

Klik hier voor Autodesk Support op AutoCAD LT 
Klik hier voor Autodesk Support op Revit LT

Support in je persoonlijk account.

Hiervoor log je in in je persoonlijk account dat je van Autodesk hebt gekregen.
Door in te loggen met je naam en je wachtwoord kom je in de omgeving waar je ook je software kunt downloaden, je licentie koppelen aan de juiste gebruiker, maar ook support aanvragen.
inloggen-autodesk-account

Klik rechts boven op Manage Products and Downloads (Producten en downloads beheren)
Je ziet dan onderstaand scherm.

inloggen-autodesk-support

 Klik rechts onder op Contact support.
Onderstaande scherm verschijnt, waarin je de antwoorden op al je vragen kunt opzoeken.
inloggen-autodesk-support1

 

Afhankelijk van je vraag of probleem, krijg je verschillende mogelijkheden om ondersteuning aan te vragen via
- Ava (de support-robot)
- e-mail
- Chat
- Telefoon

Via e-mail support aanvragen kan via onderstaande link:
https://knowledge.autodesk.com/contact-support/websupport/signing-account

 

Is er een oplossing voor mijn vraag of probleem over een Autodesk product?

Misschien kunnen we je helpen met zoeken.

Tik hier je foutmelding in, dan zoeken we bij Autodesk naar een antwoord:
 
Stel je vragen aan Ava, de Autodesk assistent
Gebruikers en Autodesk software aan elkaar koppelen.

Werkt je Autodesk software niet omdat de juiste gebruiker niet is gekoppeld aan de juiste licentie?
In je Autodesk account regel je alles met betrekking tot je licenties en het koppelen of ontkoppelen aan een user van de software.

Ga naar Autodesk Account user management

Hoe wijzig ik mijn bedrijfsnaam bij Autodesk?
Welke software en serienummers hebben we bij Autodesk?

Bij Autodesk kun je opvragen welke software er op je bedrijfsnaam geregistreerd staan.
Vul in de volgende pagina van onderstaande link je gegevens in en Autodesk vertelt je wat je in huis hebt.

https://knowledge.autodesk.com/contact-support/websupport/license-reports

 

Hoe verander je de Contractmanager?

Is er in de organisatie een ander persoon die de Autodesk contracten beheert, dan kun je via onderstaande link de contractmanager bij Autodesk aanpassen. Deze persoon zal alle communicatie van Autodesk ontvangen over relevante zaken.
Je moet hiervoor inloggen me je bestaande Autodesk account.

https://knowledge.autodesk.com/customer-service/account-management/users-software/classic-user-management/contract-managers

 

11

Vraag het ons

Lukt het niet met bovenstaande oplossingen? Vul dan dit formulier in.

Heb je alles al geprobeerd en kom je er niet uit?
We hebben een Support-formulier waarmee je de supportvraag kunt indienen.
Vul dit zo volledig mogelijk in, dan kunnen we je het snelst te hulp schieten.
Heb je een Supportabonnement? Dan wordt je met voorrang geholpen en kan je beeldscherm overgenomen worden.

Ga naar de support-aanvraag->

12
Staat je vraag er niet bij?
Stel dan je vraag via ons contactformulier: Naar contactformulier